#26F Concentracions a les portes dels centres. A l'educació, tothom de groc!

Companyes i companys,

Aquests dies el Govern de la Generalitat està plantejant, primer als mitjans de comunicació i a continuació a la Mesa General de la Funció Pública, un seguit de noves retallades  salarials i la pèrdua de milers de llocs de treball.

L'Adminsitració planteja  retallar 740 millons d'euros en la partida de personal dels serveis públics, això equivaldria una nova  retallada salarial de més d'un 7% i suprimir fins a 10.000 llocs de treball de personal interí.

Davant aquesta pretensió, hem de seguir plantant cara.

El proper dimarts 26 de febrer es reuneix el Consell Executiu de la Generalitat, on volen aprovar aquestes brutals mesures de retall:  hem d'impedir-ho. Hem de portar centre a centre el crit unànim JA N'HI HA PROU!

La Plataforma Sindical Unitària, que agrupa 15 sindicats de la funció pública, proposa pel dimarts 26 de febrer CONCENTRACIONS  a les portes dels centres de treball.

Els sindicats d'ensenyament (CCOO, USTEC, ASPEPC i UGT) us proposem que el proper dimarts 26 de febrer tothom vagi de groc als centres. I a l'hora de sortida, fer concentracions, xiulada i penjada de pancartes i cartells en contra de les retallades, en defensa de les nostres condicions laborals i dels serveis públics.

JA N'HI HA PROU!