10M: Manifestació contra l'atur i la corrupció

El 10M tots i totes hem d'omplir els carrers!!

Continua l'empitjorament de la situació de crisi, un augment imparable de persones en atur, d'empobriment de la població, la continuïtat en les polítiques neoliberals i de retallades en serveis públics que fan els governs català i central, la manca de polítiques de reactivació econòmica... I a tot això s'hi sumen nous escàndols de corrupció als ja existents i la manca de transparència en molts dels processos. Davant aquest panorama dantesc...

Hem de dir PROU!! Hi ha alternatives!!

Des de la Plataforma PROU RETALLADES sumem-nos activament a la convocatòria de mobilitzacions europees en el marc de la celebració del Consell d'Europa els dies 14-15 de març. Amb aquestes mobilitzacions, convocades a Europa per la CES (Confederació Europea de Sindicats) i a l'Estat per la Cumbre Social, fem una crida a la ciutadania a omplir els carrers amb grans manifestacions el diumenge 10 de Març sota el lema:

CONTRA L'ATUR I LA CORRUPCIÓ !!

NI PRIVATITZACIONS NI RETALLADES !!

Com recull el Memoràndum de demandes al nou Govern de la Generalitat presentat fa unes setmanes, les organitzacions i moviments socials exigim a la Generalitat que actuï a favor d’una Catalunya social en base a:

• La igualtat, la solidaritat i l’equitat social com a signes d’identitat col·lectiva.
  • La fi de la política indiscriminada de retallades. Exigim la priorització del finançament dels serveis públics!
  • Una aposta clara per l’educació pública i un Sistema Nacional de Salut públics i de qualitat, que garanteixin la no discriminació de col·lectius i.
  • La garantia de prestacions socials, renda mínima i renda garantida de ciutadania, i una xarxa de serveis socials amb mitjans adequats per atendre les persones amb més dificultats.
  • Garantir el drets laborals i impulsar polítiques d’ocupació.
  • L'estímul i el suport a la creació cultural i el dret a l'accés a la cultura.
  • Per una fiscalitat justa, redistributiva i mediambientalment sostenible.
  • Polítiques industrials, d’innovació, de recerca i desenvolupament sostenible, per un canvi en el model productiu.
  • Compromís pel manteniment d'una política pública de cooperació.
  • L'aprofundiment en la democràcia per fer viable aquesta Catalunya social. Reclamar un procés decidit a favor de la regeneració democràtica i la transparència.
Per tot això, perquè ens sobren les raons, e10M tots i totes a omplir els carrers!!

Feu-ho córrer, convoqueu, difoneu!!

Tots i totes som imprescindibles!! Us hi esperem!!

PROU RETALLADES!

• Barcelona serà a partir de les 12 h del matí i sortirà des de la plaça de Catalunya amb passeig de Gràcia.