Carta oberta d'Anna Servitja: JA N'HI HA PROU !

JA N’HI HA PROU

El passat dimecres l’escola Sant Vicenç de Sant Vicenç de Castellet, un cop més, ens vam fer sentir!! Una escola implicada, que conta amb dos enllaços sindicals, amb docents que creuen. Cansats de tantes injusticies, retallades, abussos i de veure, com davant dels nostres ulls sen’s escurçen drets, i els dels nostres infants, vam sortir a fer soroll. Com a mínim mantenir els pares i mares informats del què està passant i del nostre descoontentament i la poca vergonya del qui ens “manen” i l es seves il.legalitats.

La nostra pregunta és, “ i ara que...” , anant més lluny sempre que el de “fer-nos la foto”, seguirem parlant de com millorar, com avançar i com fer de la nostra educació, digne, justa i de qualitat! Perquè la unió fa la força i no podem deixar que ens divideixin, la nostra societat no s’ho mareix.

Anna Servitja
Mestra de l'Escola Sant Vicenç
Carta oberta d'Anna Servitja: JA N'HI HA PROU ! Carta oberta d'Anna Servitja: JA N'HI HA PROU ! Reviewed by Angel Benito Benita on de març 01, 2013 Rating: 5