Vacants definitives concurs de trasllats 2012-2013

RESOLUCIÓ ENS/775/2013, de 8 d’abril, per la qual es fa pública la relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats adreçat al personal funcionari i en pràctiques del cos de mestres per tal de proveir llocs de treball vacants en escoles i en instituts escola i als dos primers cursos de l'ESO en instituts i instituts escola i en centres de formació de persones adultes. PDF(46.85 KB)

RESOLUCIÓ ENS/776/2013, de 8 d’abril, per la qual es fa pública la relació de vacants definitives corresponents al concurs de trasllats adreçat al personal funcionari i en pràctiques per proveir llocs de treball vacants a la Inspecció d'Educació, als centres públics d’ensenyaments secundaris i de règim especial als instituts, instituts escola i seccions, a les escoles oficials d’idiomes, a les escoles d’art i superiors de disseny i als centres de formació de persones adultes.  PDF (44.12 KB)