INTERACTUEM: Un projecte educatiu interessant per treballar l'Educació pel Desenvolupament dins l'aula.

1. Des de les CCOO, organització sindical amb projecció internacional, volem que, davant la universalització de destrucció de la democràcia, siguin els drets de la ciutadania els que estiguin universalitzats.
  2. Les Fundacions Pau i Solidaritat del País Valencià, Catalunya i Euskadi, conjuntament amb les Federacions d'Ensenyament del País Valencià i Euskadi i la Federació d'Educació de Catalunya de CCOO, hem posat en marxa el projecte INTERACTUEM, projecte d'educació pel desenvolupament a Primària, Secundària i Formació Professional, que es durà a terme el curs escolar 2013-2014 a les tres comunitats autònomes.