El secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i la presidenta de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), Carme Forcadell han signat un acord de col·laboració entre ambdues entitats per treballar conjuntament en favor del dret a decidir i la Catalunya social.

CCOO som favorables al dret a decidir i en qualsevol escenari continuarem fent la nostra tasca. Pel sindicat cal fer alhora el debat nacional i el social.

Carme Forcadell de l'ANC ha manifestat que: "No entenem l'avenç social sense un avenç nacional. El nostre objectiu és construir un país millor i que "estem molt satisfets d'aquest conveni amb CCOO, l'avenç nacional i social són les dues cares de la mateixa moneda".

Feu clic per veure:

CCOO de Catalunya i l'Assemblea Nacional Catalana signen un acord de col·laboració pel dret a decidir i la Catalunya social CCOO de Catalunya i l'Assemblea Nacional Catalana signen un acord de col·laboració pel dret a decidir i la Catalunya social Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de març 21, 2014 Rating: 5