Lideratge a l’aula: Educació emocional amb cavalls
Curs en procés d’homologació pel Departament d’Ensenyament

- Destinataris:           Professionals de l’educació de tots els àmbits.
                                    Persones en situació d’atur
 Estudiants
- Lloc de realització: Eguassada Farriols. Veïnat de la Pujada, 29. Argentona
- Durada:       30 hores
- Dades:        7, 8, 9, 10 y 14 de juliol de 2014, de 9 a 15 hores

- Preu curs:
  • Afiliats més de 6 mesos al corrent de pagament : 175 €
  • Afiliats menys de 6 mesos corrent de pagament : 250 €
  • No afiliats:  350 €
El preu inclou: material, cafès de les pauses i assegurança obligatòria.
- Termini d'inscripció: Fins el 27 de maig. Es prioritzarà l’afiliació i l’ordre de matriculació.
- Formalització de la matrícula:
2. Ingressar al compte de La Caixa 2100 5000 50 02 00008211 de la Federació d’Educació la quantitat corresponent, abans del 27 de maig. Quedarà confirmada la inscripció una vegada fet pagament. En cas de tenir més demanda de les 20 places ofertades quedareu en llista d’espera per a una segona edició, en cas de no realitzar-se es farà una devolució dels diners.
- Ponents:                  Marian Alonso, Professora i educadora emocional. Train the trainer en Formació Assistida amb Cavalls
- Coordinadores:     Carmen Revelles, Mercedes Periñán (Federació d’Educació de CCOO)

crevelles@sindicat.ccoo.cat , mperinan@sindicat.ccoo.cat

Curs de formació per a tots els sectors d'educació i persones en situació d'atur: Lideratge a l’aula: Educació emocional amb cavalls (Escola d'Estiu). Tots els territoris. Curs de formació per a tots els sectors d'educació i persones en situació d'atur: Lideratge a l’aula: Educació emocional amb cavalls (Escola d'Estiu). Tots els territoris. Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on d’abril 29, 2014 Rating: 5