Curs intensiu d’Anglès: preparatori per a l’obtenció del certificat C1 del Marc Comú Europeu.
  • Curs en procés d’homologació pel Departament d’Ensenyament

- Destinataris:           Professionals de l’educació de tots els àmbits.
                                    Persones en situació d’atur
Estudiants
- Lloc de realització: Seu CCOO Barcelona. Via Laietana, 16
- Durada:                   100 hores
- Dates:    Dissabtes 7, 14, 21, 28 de juny i de l’1 al 22 de juliol. De 9:00 a 14:00 hores

- Preu curs:
  • Afiliats més de 6 mesos al corrent de pagament :  300 €
  • Afiliats menys de 6 mesos corrent de pagament :  400 €
  • No afiliats:       550 €
El preu no  inclou llibres
- Termini d'inscripció: Fins el 27 de maig.  Es prioritzarà l’afiliació i l’ordre de   matriculació.
- Formalització de la matrícula:

1. Omplir formulari d’inscripció que trobareu aquí: http://ves.cat/kGEJ

2. Ingressar al compte de La Caixa 2100 5000 50 02 00008211 de la Federació d’Ensenyament la quantitat corresponent, abans del 27 de maig. Quedarà confirmada la inscripció una vegada fet pagament. En cas de tenir més demanda de les 20 places ofertades quedareu en llista d’espera per a una segona edició, en cas de no realitzar-se es farà una devolució dels diners.
- Ponents:                  Elen Evans, Beverly Wilcox, Rebecca Walker i Ryan Williamson
:
- Coordinadores:      Carmen Revelles, Mercedes Periñán (Federació d’educació de CCOO)
                                   crevelles@sindicat.ccoo.cat , mperinan@sindicat.ccoo.cat
Barcelona: Curs intensiu d’Anglès: preparatori per a l’obtenció del certificat C1 del Marc Comú Europeu (escola d'estiu) Barcelona: Curs intensiu d’Anglès: preparatori per a l’obtenció del certificat C1 del Marc Comú Europeu (escola d'estiu) Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de maig 08, 2014 Rating: 5