Diari de Girona: "ILP, Destacats col·lectius no avalen la ILP per precipitació, manca de debat i absència de temes fonamentals"

L’Associació Rosa Sensat, la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, CCOO o la Fapac es desmarquen
La recollida de signatures a favor de la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per una nova llei d’educació encara la recta final, sense tenir el suport de les principals entitats que representen la comunitat educativa a Catalunya: ni l’Associació de Mestres Rosa Sensat, ni la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica, ni el sindicat educatiu CCOO, ni la Federació d’associacions de pares de Catalunya (Fapac) avalen la iniciativa i entre els seus arguments es repeteixen la precipitació, la manca de debat i l’absència de temes fonamentals.

El març acaba el termini perquè la ILP reuneixi les 50.000 firmes necessàries perquè el Parlament debati la proposta i, a part de particulars, té l’adhesió d’una trentena d’AMPA, 2 escoles, 6 sindicats d’estudiants, 15 associacions i sindicats de treballadors –Ustec·STEs n’és un i la seva seu és l’únic punt de recollida de signatures a Girona–, mig centenar de moviments veïnals i socials –hi ha l’Assemblea Groga, Arran o l’Associació de Naturalistes de Girona– i 26 partits–amb diverses CUP gironines–...

Clica a sobre de l'article per llegir-lo bé.