Eleccions Sindicals 26 F. Ja es pot demanar el vot per correu a través d'ATRI

Instruccions per demanar el vot per correu

Si el proper dijous 26 de febrer, no pots desplaçar-te a la teva mesa a votar, pots votar per correu.

Molt important: El termini per fer la sol·licitud a la Mesa Electoral Coordinadora finalitza cinc dies abans de la data de votació, és a dir, el 20 de febrer 2015.

Accedeix a l'atri i al menú de la dreta clica on diu "Eleccions sindicals 2015 Personal Docent"

Clica on diu "Consulta de la mesa de votació i sol·licitud del vot per correu"

Torna a introduir el teu identificador i contrasenya.

Podràs veure en quina mesa has d'anar a votar.
Si vols votar per correu clica on diu "Voleu fer la sol·licitud de vot per correu ?"

Omple les dades amb l'adreça on vols rebre la documentació per votar per correu i clica "Desar".

La Mesa Electoral Coordinadora et trametrà les paperetes electorals, el sobre en el qual ha de ser introduïda la papereta que escolleixis, i un sobre més gran, amb el segell de la Mesa Electoral Coordinadora.

Quan hagis rebut la documentació abans esmentada, escolliràs una de les paperetes, la introduiràs en el sobre que ha d'acabar a l'urna, el tancaràs i l’introduiràs en un altre de més gran, enviat també per la Mesa Electoral Coordinadora i amb el seu segell, juntament amb una fotocòpia del teu DNI i, per correu certificat, el trametràs a la Mesa Parcial on has d’exercir el teu dret de vot (és a dir, on hauries hagut d'anar a votar presencialment).

Si malgrat haver votat per correu, decideixes anar a votar personalment el 26 de febrer de 2015, ho hauràs d’indicar a la Presidència de la Mesa Parcial, la qual, una vegada exercit el vot de forma personal, et retornarà aquell que hagin rebut per correu. Si encara no s’hagués rebut, es cremarà tan bon punt es rebi.

No es tindrà en compte la correspondència electoral que es rebi amb posterioritat a la finalització de la votació, o sigui, que vigila molt amb els temps si vols que el teu vot compti.