Ja pots consultar la nòmina de juliol amb "mini" devolució de paga de 2012 i "mini" rebaixa de l'IRPF !!!

Us recordo que el Govern de la Generalitat ens ha abonat una "mini" part de la paga extra robada retallada de 2012. Aquesta quantia correspon a un error de càlcul del Govern de la Generalitat del passat mes de març, quan a la nòmina ens van abonar la part que l'Estat retornava a tots els funcionaris i a la vegada ens van robar retallar el 5% del sou del 2012, agafant com a base del càlcul unes retribucions que encara no havíem cobrat, ja que la Generalitat donava per fet que havíem percebut totes les retribucions de 2012, quan encara l'Estat ens devia ( i ens deu ) un 75% aproximat d'una de les pagues de 2012.

La quantia que ens han abonat pot variar força d’una persona a un altra; en funció del temps treballat durant l’any 2012, tipus de contracte, etc.

Dins l'ATRI, un cop visualitzada la nòmina podeu clicar on diu "devolució" i trobareu les fórmules que han fet servir per fer els càlculs.

L’IRPF, en la majoria dels casos, també ha patit una lleugera rebaixa.

En resum, si algú esperava pagar-se unes mini vacances amb tot plegat que s’oblidi, ara, per fer unes cervesetes i unes tapes, a molts,  encara ens arribarà. En el meu cas, 35,37€ de més.

Bon estiu !!!