Regió 7: CCOO vol que no es retardi el projecte del Serra de Noet

El secretari general d'Ensenyament del sindicat fa una crida al diàleg per tal que el projecte sigui una realitat

26.11.2015 | 08:54
Manel Pulido adreçant-se als professors de la SI Serra de Noet, ahir
Manel Pulido, secretari general d'Ensenyament del sindicat Comissions Obreres (CCOO), ha fet una crida al diàleg i "a la màxima participació de la comunitat educativa" per tal que "no es retardi el projecte" de construcció de l'edifici definitiu de la Secció d'Institut (SI) Serra de Noet. Així ho va explicar a Regió7, ahir, en la visita que va fer al Berguedà per fer acció sindical i conèixer la realitat del territori. Un dels centres que Pulido va visitar va ser l'esmentada SI juntament amb la delegada al territori Glòria Fígols.
En declaracions a aquest diari, Manel Pulido va dir que la prioritat és que hi hagi un edifici definitiu. "No podem tenir barracons, hem de poder planificar l'escolariat, això s'ha de poder solucionar".

Font: Regio 7