Últimes notícies

Finalment el Departament d'Ensenyament ha flexibilitzat la tramitació del Certificat negatiu d'antecedents legals. Així doncs, les persones que presenten el resguard d'haver-la sol·licitat, estaran incloses a la llista d'admesos provisionals, pendents de presentar la certificació. A més aquesta petició es podrà realitzar des de qualsevol dels registres del Departament d'Ensenyament, que la traslladarà al Ministeri de Justícia.

Des de CCOO Educació ens alegrem per aquesta decisió ja que era  una petició que hem fet reiterades vegades.

via CCOO Educació Pública http://ift.tt/1OSwrYc
A petició de CCOO Educació el Departament d'Ensenyament flexibilitza la tramitació del Certificat d'antecedents penals A petició de CCOO Educació el Departament d'Ensenyament flexibilitza la tramitació del Certificat d'antecedents penals Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de gener 25, 2016 Rating: 5