CCOO lamenta els efectes de l’accident d’un autocar al Montsià

CCOO de Catalunya lamenta i vol expressar el seu condol a les famílies de les víctimes -joves estudiants universitaris Erasmus- de l’accident d’un autocar ahir diumenge a l’autopista AP-7 a Freginals, al Montsià.

Així mateix, se suma a les mostres de solidaritat i Manuel Pulido, secretari general de la Federació d’Educació del sindicat, assistirà als cinc minuts de silenci convocats avui dilluns, 21 de març, a la Plaça Universitat de Barcelona, en record de les víctimes mortals i en suport als ferits.

La Federació d'Educació de CCOO lamenta els efectes de l'accident dels estudiants Erasmus de la UB La Federació d'Educació de CCOO lamenta els efectes de l'accident dels estudiants Erasmus de la UB Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de març 21, 2016 Rating: 5