Badalona: 7a Diada de l'Educació Pública, 2 d'abril

L’alumna de 1r d’ESO del Institut Badalona VII, Zoe ​Anglada, ha estat la guanyadora del 2n concurs Imatge Gràfica de la Diada. Amb la idea de fer pinya per tenir una Educació Pública de Qualitat, ha realitzat un dibuix on un grup de joves castellers aixeca les lletres de la Diada, i al capdamunt, l’enxaneta oneja la bandera de la pública.

Aquest disseny ha inspirat el cartell de la 7a Diada de l’Educació Pública de Badalona, que celebraran el proper diumenge 2 d’abril al parc de Montigalà i que enguany té com a lema “FEM-LA NOSTRA!”.

L’entitat convidada a la Diada és la “Xarxa Educativa de Suport a les Persones Refugiades | Obrim Fronteres“. D’aquesta manera volen reconèixer la gran tasca que aquesta Xarxa de col·laboració i articulació de propostes comunes sobre l’actual problemàtica de les Persones Refugiades, on tenen cabuda tots els agents educatius​, està fent.​​​

​Com en edicions anteriors la Diada d’enguany ja té cançó i porta per títol “Abaixa’m la ràtio”.

from CCOO Educació Pública http://ift.tt/2nZiF3f
via IFTTT
Badalona: 7a Diada de l'Educació Pública, 2 d'abril Badalona: 7a Diada de l'Educació Pública, 2 d'abril Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de març 27, 2017 Rating: 5