21/04/2017

El Departament estableix que es cobriran des del 1r dia les substitucions amb una durada prevista superior a 7 dies

La web de la Generalitat recull una resolució del Departament d'Ensenyament on s'estableix literalment que pel curs 2016-2017 “Es cobreixen des del primer dia les substitucions derivades de llicències i permisos del personal docent amb una durada prevista superior a set dies.”

Com reconeix la mateixa resolució aquesta mesura és fruit directe de l'acord signat a la Mesa sectorial de Personal Docent el passat 31 de gener per CCOO i altres sindicats amb el govern de la Generalitat. Un acord que no hagués estat possible sense la implicació i el compromís dels i les professionals de l'educació en la lluita contra les retallades i per la defensa de l'ensenyament públic, però que suposa una millora no només per nosaltres sinó per a tota la comunitat educativa.

Des de CCOO ens mantindrem atents per garantir el compliment estricte d'aquesta mesura i per continuar la lluita per a revertir totes les agressions rebudes als darrers anys.

from CCOO Educació Pública http://ift.tt/2oaYVKL
via IFTTT
Millora: Substitucions des del 1r dia per llicències i permisos de més de 7 dies Millora: Substitucions des del 1r dia per llicències i permisos de més de 7 dies Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on d’abril 21, 2017 Rating: 5