#OfensivaInterina Vine i lluita amb nosaltres!

Vine i lluita amb nosaltres!

Sabies que són més 1500 les persones interines afiliades a CCOO d’Educació?

I saps...

... per què t’has d’afiliar tu?

• Perquè CCOO tenim un paper determinant a TOTS els àmbits on es negocien les teves condicions, sigui amb el Departament o amb el Ministerio. Estar afiliada, o afiliat, et garanteix participar en l’elaboració de les nostres propostes i tenir informació  en contacte directe amb els nostres delegats i delegades territorials.

• Perquè els cursos que organitzem per preparar les oposicions són un referent de qualitat i afiliar-te a CCOO et garanteix una plaça i un preu especial.

• Perquè a CCOO l’afiliació tenim a la nostra disposició un servei d’assessorament gratuït, fet per personal docent especialment format. I, per quan cal, també tenim un Gabinet Jurídic.

• Perquè podràs participar en iniciatives com la Fundació Pau i Solidaritat, el Centre d’informació per a persones migrades (CITE), Acció Jové, o l’àmbit LGTBI entre d’altres.

• Perquè et dóna accés a un munt de serveis, descomptes comercials i avantatges de tot tipus.

I a CCOO,

que volem de tu?

Les teves idees, perquè només amb moltes perspectives podrem elaborar una línia sindical útil per a tothom, també per a tu.

La teva força. Perquè és l’afiliació qui marca l’empenta amb què podem lluitar per aconseguir millores.

Una part dels teus diners, entre 11,2 i 2 € al mes, segons la teva situació, que ens permeten dependre només de l’afiliació i poder  continuar treballant per la gent treballadora.

Com pots afiliar-te?

Si coneixes a algú de CCOO, pregunta-li directament, si nó truca’ns al 93 481 28 42 o escriu-nos a educació@ccoo.cat i ho farem amb tu.

Per internet també és molt senzill a l’adreça Bit.ly/Afiliacio

Al juliol comencem un taller de dues hores “Jo davant del públic” pensat especialment per a preparar l’exercici d’exposició oral de les oposicions del 2018 i que serà gratuït per a afiliats i afiliades!

Amb Isidre Montserrat (professor i actor).

Barcelona, dilluns 3 de juliol. De 17 a 19 h, a la Sala d’actes de CCOO (Via Laietana, 16).

Tarragona, dimarts 04 de juliol. De 17 a 19 h, a la Sala de Juntes del Campus Catalunya de la URV (Av. Catalunya 35).

Girona, dimecres  5 juliol. De 17 a 19 h, a la seu de CCOO (C/ Miquel Blay 1. 5a planta).

Lleida, dijous 6 de juliol. De 17 a 19 h, a la seu de CCOO (C/ Enric Granados, 5) (cal que confirmeu assistència al correu pere_sanchez@ccoo.cat).

Pots veure i compartir el nostre video  a http://bit.ly/OfensivaInterina

from CCOO Educació Pública http://ift.tt/2rE4x1M
via IFTTT