Ja estan en marxa els cursos per preparar les oposicions de primària i secundària*

*A Igualada, Manresa i Vic hem organitzat els cursos dins d'una 2a edició que tindrà l'inici la setmana del 15 de gener.
Properament us farem arribar un formulari per fer la preinscripció a les nostres seus. Si esteu interessats/es, no és necessari emplenar el qüestionari que apareix més abaix.
Per qualsevol dubte:
Àngel Benito - abenito@ccoo.cat - 690 986 981
Glòria Fígols - gfigols@ccoo.cat - 628 901 812
Joan Gallego – joangallego@ccoo.cat - 679 43 51 54
Alfred Simó - alfredsimo@ccoo.cat - 636 598 723
Des de la Federació d'Educació de CCOO treballem per aconseguir una oferta pública d'ocupació que permeti reduir la temporalitat i facilitar la consolidació del personal interí i substitut. Com a part d'aquesta feina hem organitzat (mitjançant la Fundació Paco Puerto) una bateria de cursos de preparació d'oposicions als cossos docents de la Generalitat de primària i secundària.

Malgrat que el Departament d'Ensenyament encara no ha publicat la convocatòria oficial (i per tant no sabem quines seran les especialitats convocades), hem volgut atendre totes les peticions que hem rebut i la primera setmana de novembre iniciarem la primera edició dels cursos. Podeu fer la preinscripció a aquest formulari i posteriorment us informarem dels terminis per a la matriculació definitiva.
.
Les places seran limitades, per accedir es tindrà en compte la data de la preinscripcio i es bonificarà l’import a les persones afiliades i a les que s’afiliïn al mateix moment.

Com seran els cursos?

• La durada serà de 38 hores. 28 ho seran en modalitat presencial i 10 en modalitat distància i/o teleformació.
  • L'horari previst serà de divendres tarda o dissabtes matí.
  • El nombre màxim d’alumnes per grup serà de 20 i el mínim de 16.
  • Les sessions presencials es faran a les següents localitats: Barcelona, Cornellà de Llobregat, Terrassa, Mataró, Granollers, Tarragona, Girona, i Lleida.
  • La matrícula s’abonarà en un únic pagament abans de l’inici del curs i tindrà diferents imports segons la situació de l’afiliació.

Situació afiliació
Import matricula
Afiliats/des
Nous/ves afiliats/des
No afiliats/des
    330
* Els continguts formatius versaran sobre l'estructura del concurs oposició (requisits, fases, continguts de les proves), la normativa d’aplicació, diferents aspectes de la programació didàctica, i recursos i tècniques per a l’exposició oral.

L'experiència de la Fundació Paco Puerto en organitzar tot tipus d'activitats formatives i molt especialment l'èxit aconseguit en els cursos de preparació per a les oposicions a FP de l'any passat garanteixen una formació de qualitat. El que no podem garantir és un lloc als cursos per tothom, així que si teniu interès us demanem que feu la preinscripció al més aviat possible.

Vols rebre tota la informació referent a les properes oposicions docents?

Si vols estar informat de totes les notícies que vagin apareixen respecte les properes oposicions docents, pots apuntar-te al grup correu informatiu mitjançant aquest formulari:

Ja estan en marxa els cursos per preparar les oposicions de primària i secundària Ja estan en marxa els cursos per preparar les oposicions de primària i secundària Reviewed by CCOO Educació Catalunya Central on de setembre 14, 2017 Rating: 5