Manifestació en suport al Model Educatiu del nostre país

CCOO cridem a participar en la manifestació de Somescola el dissabte 17, a les 17 hores a Barcelona (Passeig de Gràcia/ Ronda Sant Pere).
Creiem important fixar uns objectius clars  per aquesta mobilització:

• Impedir que s’afegeixi una nova segregació, la lingüística, a les que ja pateix actualment el nostre sistema educatiu, fruit de dècades de polítiques neo-lliberals i conservadores. Aquesta nova segregació, com tota la resta, recauria principalment sobre les filles i els fills de la classe treballadora.
  • Defensar el nostre model de convivència lingüística a l’escola com una tasca per a tota la comunitat educativa i tot el país, defugint de qualsevol intent de limitar-la o utilitzar-la en funció d’opcions polítiques, per molt legitimes que siguin.
  • Reivindicar el model d’immersió lingüística, com un model d’èxit, que ha demostrat la seva eficàcia pedagògica i social durant més de 30 anys on l'alumnat ha sortit amb un nivell competencial en les dues llengües cooficials.
  • S’ha de garantir el respecte a les llengües de les persones que conformem la comunitat educativa. Una comunitat educativa plurilíngüe, com el conjunt de la societat catalana

from CCOO Educació Pública http://ift.tt/2FICXDw
via IFTTT
Manifestació en suport al Model Educatiu del nostre país Manifestació en suport al Model Educatiu del nostre país Reviewed by Angel Benito on de març 15, 2018 Rating: 5